Jak čas pádí

Jak čas pádí

neděle 17. července 2016

De ja vu

Přátelé,

Děkuji za zájem, jsem zpět :-).

Tak jsem se vám koukla mezi těch asi šedesát noticek, co mi průběžně po večerech vznikaj pod rukama a říkám, si, hergot holka, proč to průběžně nesdílíš na blogu?

A tak jsem hned jednu vzala a že ji sem vložím.
A tu koukám, ona už tu je...

Což znamená, že jsem tu sice nebyla dlouho, ale né zas tak dlouho. A to je fajn.

Než se tedy proberu témátkama, co SKUTEČNĚ patří do plonkového období, doporučím vám aspoň film.

Teorie tygra.
Bežte na něj.
Stojí za to.

Ale...
Děti nechte doma.
A neberte si ho osobně!

Je sice vykreslenej věrně a určitě se tam jeden nebo druhej poznáte, ale ve skutečnosti by půlka osob reagovala úplně jinak.
Takže z toho plyne, že i s tím hlavním poselstvím by to možná dopadlo různě.
Je to zkrátka JENOM kino.

Brzy na slyšenou,
Š.

2 komentáře:

  1. Hurá, jsi zpátky :-)
    A na film radši s mužem nebo s kamarádkou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš chuť na kratochvíli "až Ti povim, co ten můj zase...", tak rozhodně s kamarádkou :-)

      S mužem to ale může taky klapnout, když budete nad věcí. V sále se smály dámy i pánové střídavě (jen v momentě, kdy se smáli jedni, druhé obvykle nedůtklivě mlčely...)

      Vymazat

Přátelé, děkuji za vaši návštěvu i za vlídné komentáře. Je mi potěšením, sdílet s vámi svůj svět. Š.