Jak čas pádí

Jak čas pádí

pondělí 28. září 2015

To je kniha!


Přátelé,

Naše knihovna si pro mě připravuje neustálé dárky. Toto je jeden z nich.

Pamatujete, jak jsem si řekla, že si budu zaznamenávat dětské knížky, které tu máme německy k dispozici v hojném počtu? Teda ty co nás berou.

Tak se ukázalo, že můj muž měl pravdu... :-).
Zatím to fakt nevystačí na samostatný blog. Víc si je čteme než o nich píšem.
Ale to nic nemění na skutečnosti, že některé stojí přesto za to, podělit se o ně.

Čili. Když mě nějaká cvrnkne do nosu, zveřejním to po novu tudy, jo? Snad si je užijete se mnou.

A tohle je zrovna jedna kniha!


O co jde? Na scénu vstupuje oslík s laptopem pod paží: 
"Co to máš?" ptá se opičáka. 
              - "To je kniha." A začíná série dotazů.

"Jak v ní roluješ dolů a nahoru?"
              - "Vůbec neroluju. Otáčím stránky. To je kniha."

"Můžeš s ní blogovat?"- "Ne."

"A kde je myš?"


Můžeš bojovat postavama? - "Ne."
Esemeskovat? - "Ne."
Twítovat? - "Ne."
Máš wifi? - "Ne."

Dokážeš tohle...?"


"Né... to je kniha. Podívej se!" (následuje kousek kapitoly)
"Moc písmen..."


"Takže... Umí ta kniha ještě něco? Potřebuje heslo?"


"Ne! To je kniha! ... Vrátíš mi jí už?" - "Ne."


"Ale neboj, až jí přečtu, tak jí zase uploaduju..."


"To nemusíš... To je KNIHA, osle!"

Celou dobu čtení mé děti jen nechápavě mrkaly očkama. A pak prohlásily, že je nejlepší... 
Od té doby ji čteme skoro denně, někdy i dvakrát. A na přesně stejných místech se denně ozývá "ta se mi líbí". :-)

Já bych ovšem řekla, že se jim hlavně líbí maminka, jak se baví. To je panečku kniha...

Zase se ozvu! Díky,
Š.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přátelé, děkuji za vaši návštěvu i za vlídné komentáře. Je mi potěšením, sdílet s vámi svůj svět. Š.