Jak čas pádí

Jak čas pádí

sobota 14. března 2015

Milí čtenáři z řad mužů...

Přátelé,
Něco vám musím prozdradit.

Můj muž tento blog (moc) nečte.
Ale včera se překonal, jelikož na něm řešil nějaký technický problém.

Tak si u toho zasoutěžil.
Přečetl 25 (!) příspěvků.

Nejvíce se mu líbil příspěvek "O spánku".
Pravil, že si myslí, že je nejsrozumitelnější a že ho dokonce i pochopil. :-)

To mě přivedlo k zamyšlení.

Přátelé, je nutné si připustit, že tento blog prostě zřejmě nebude mít široké čtenářstvo z mužských řad.

Na to je v něm příliš slov.

Inu.
No tak holt jo :-)

Můžu se to pokusit místy trochu zředit a zkrátit.
Ale spíš to nechám koňovi.
A budu pokračovat svým (předlouhým) stylem, aby se můj muž (i vy ostatní muži) mohli dál v klidu věnovat svým paralelním světům bez výčitek, že to (moc) nečtou.

I tak děkuji za snahu!
Š.

1 komentář:

  1. Hi, hi... muži, tedy pokud asi zrovna nejsou "hltači románů" mají asi s "ukecanými" blogovými články problém. Taky znám jednoho takového, kterému člověk musí dlouhý text přežvýkat a zkrátit na dřeň. Nechápe, o co všechno přichází :-))) Ale uznávám, že byly doby, kdy četl i ty mé "romány"... to se asi musel hodně přemáhat... :-)))) Na druhou stranu znám jednoho, který píše taaaak dlouhé články, že i já je nedávám celé... a ctím pravidlo, že lepší rozdělit dlouhý článek na dva, než čtenáře (a sebe) mučit. Alespoň nemusím pořád řešit, co psát :-))))

    OdpovědětVymazat

Přátelé, děkuji za vaši návštěvu i za vlídné komentáře. Je mi potěšením, sdílet s vámi svůj svět. Š.