Jak čas pádí

Jak čas pádí

pátek 20. března 2015

Lekce smlouvání (aneb jak mě potěšit?)

Přátelé,
Možná si pamatujete naše losování úlev z klobouku.

Přišlo jaro, takže jsme mohli vrátit kartičku "lakování nehtů", což naše Sýkorka nesmírně ocenila.

Nicméně, ta pravděpodobnost...!
Za celé tři dny, co tam ta kartička je, se jí nepodařilo nehty vylosovat.

Dnes už z toho začala být opravdu hluboce rozčarovaná. A tak jsem přemýšlela, zda mám setrvat v lekci typu "vydrž" (aneb člověk nedostane vždy okamžitě to, co si přeje) a nebo jí trochu pomoct.

Navrhla jsem, že budeme smlouvat. Když sýkorka přijde na něco, co by mohla udělat, aby mě potěšila, tak já naoplátku potěším jí a nehty nalakuju.

Pohleďte, s jakými nápady přišla:

- když něco rozliju, mami, tak to můžeš utřít
- když malej nebude už chtít něco jíst, tak já to za něj dojim
- můžeme bublifukovat (je z toho spousta jaru všude po zemi)
- když se někde budou válet věci, tak je se mnou můžeš uklidit

To se vyplatí.
Dala jsem jí tedy náhradou vybrat ze 3 variant, které za potěšení považuje maminka.
Vybrala si, že mě učeše. A jelikož to udělala hezky jemně, dopoledne už se mohla ve školce vrtat v hlíně s červenými nehty ;-)

Š.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přátelé, děkuji za vaši návštěvu i za vlídné komentáře. Je mi potěšením, sdílet s vámi svůj svět. Š.